رقابت ۲۰ گروه در چهارمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4100072
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

رقابت ۲۰ گروه در چهارمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: پس از ارزیابی‌های تخصصی صورت گرفته از بین ثبت نام کنندگان، در نهایت ۷۲ نفر در قالب ۲۰ تیم در این دوره پذیرش شدند تا در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

آغاز رقابتهای تولید محتوای بسیج در سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، محمد هادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان، امروز، 25 آبان در آیین افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در زاهدان، گفت: این رویداد به‌صورت همزمان در ۳۱ استان کشور با بیش از ۵۰۰ تیم و از امروز به مدت ۴۸ ساعت آغاز به‌کار خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و توانمند بسیج در حوزه تخصصی تولید محتوا، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه، شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه دیجیتال، به منظور اشتغالزایی و رونق اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال از اهداف برپایی این رویداد است.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان افزود: برای شرکت در این رویداد در استان، ۱۰۳ نفر در قالب ۳۳ تیم متشکل از ۳۱ بانو و ۷۲ آقا در بخش‌های مختلف از جمله؛ پویانمایی، نرم افزار ویژه تلفن همراه و بازی‌های ویژه تلفن همراه، ثبت نام کردند.
 
طهرانی مقدم با بیان این مطلب که پس از ارزیابی‌های تخصصی صورت گرفته در نهایت ۷۲ نفر در قالب ۲۰ تیم در این دوره پذیرش شدند، گفت: پذیرفته‌شدگان در بخش پویانمایی ۱۱ تیم، بازی‌های ویژه تلفن همراه پنج تیم و در قسمت نرم افزار ویژه تلفن همراه چهار تیم، با حضور ۷۲ نفر از سراسر استان حضور دارند و به مدت ۴۸ ساعت تولید محصول خواهند کرد.
 
وی با اشاره به برگزار شدن رویداد تولید محتوای مردم پایه، به‌عنوان یک بخش جانبی از ۸ تا ۲۴ آبان ماه، که به واسطه آن، ۱۴۸ نفر به‌صورت انفرادی، ۲۸۰ اثر خود را برای رویداد ارسال کردند، افزود: از این تعداد ۸۳ اثر به‌صورت ویدئو موبایلی، ۹۶ اثر پوستر و ۱۰۱ اثر به‌صورت عکس نوشته ارسال شده است که از برترین‌های این بخش نیز در مراسم اختتامیه مرحله استانی رویداد تجلیل می‌شود.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان افزود: در رویداد امسال، بانوان نیز به رقابت می‌پردازند و در میان شرکت کنندگان یک تیم خانوادگی نیز وجود دارد، علاوه بر این، یک غرفه هم به‌عنوان شتاب دهنده در نظر گرفته شده تا در بحث کارآفرینی شرکت کنندگان را برای توسعه کسب و کار آینده و اقتصاد تیم‌ها راهنمایی کند.
 
طهرانی‌مقدم افزود: تیم‌های برتر این رویداد در هفته بسیج به همراه تیم سازمان فضای مجازی بسیج استان به منظور رقابت‌های کشوری به تهران اعزام خواهند شد.
 
وی ادامه داد: در سنوات گذشته سیستان و بلوچستان حائز رتبه‌های اول و ملی در بخش بازی شده است که امیدواریم در سال جاری بتوانیم در سطح ملی رتبه‌های خوب و متناسب با شأن سیستان و بلوچستان را کسب کنیم.در این رویداد ۷ داور، شرکت‌کنندگان را برای اینکه بتوانند به محصول نهایی خود برسند نیز راهنمایی می‌نمایند.

یادآور می‌شود این رویداد، در بخش‌های پویانمایی با موضوعات «جهاد تبیین، وحدت اسلامی، سبک زندگی، فرهنگ ایثار و مقاومت، آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و اهدای خون اهدای زندگی» و در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه با موضوعات «قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش و تربیت» و در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه با موضوعات «قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش» آغاز به‌کار کرد.

انتهای پیام
captcha