تدوین برنامه‌های جامع ایثار و شهادت در قرارگاه استانداری خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4099247
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

تدوین برنامه‌های جامع ایثار و شهادت در قرارگاه استانداری خراسان‌جنوبی

مشاور استاندار خراسان‌‌جنوبی در امور روابط عمومی از آغاز به‌کار قرارگاه ایثار و شهادت استانداری استان خبر داد و گفت: برنامه‌های جامعی در راستای حفظ کرامت و شأن ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین خواهد شد.

محمود مقامی، مشاور خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، محمود مقامی، مشاور استاندار خراسان‌‌جنوبی در امور روابط عمومی، امروز، ۲۲ آبان‌ماه در سخنانی با تأکید بر اینکه قرارگاه ایثار و شهادت استانداری حسب دستور استاندار تشکیل می‌شود، اظهار کرد: مبنای فعالیت این قرارگاه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: داشتن نگاه انقلابی و جهادی در امورات محوله نیز از تأکیدات این قرارگاه بوده و این قرارگاه با فعال شدن چندین کمیته شامل کمیته‌های علمی ـ پژوهشی، رسانه و پشتیبانی تا هفته دفاع مقدس سال آینده، برنامه‌های جامعی در راستای حفظ کرامت و شأن ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین خواهد شد.

مقامی با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: تولید محتواهای مناسب با استفاده از زندگینامه و وصیت‌نامه‌های شهدای منتسب به خانواده استانداری از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه خواهد بود.

وی برگزاری یادواره 50 شهید منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه را کمترین اقدام در راستای تجلیل جایگاه شهدا بیان کرد.

انتهای پیام
captcha