تعمیق آموزه‌های نماز در ادارات مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4097417
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

تعمیق آموزه‌های نماز در ادارات مورد توجه قرار گیرد

استاندار لرستان با اشاره به نقش مؤثر نماز در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: زمینه آموزش و تعمیق آموزه‌های نماز در دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۵ آبان در جلسه شورای اقامه نماز لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: نماز تأکید انبیای الهی و اولیای الهی و مهمترین عبادات است.

وی با تأکید بر لزوم فراهم شدن زمینه تعلیم و تعمیق آموزه‌ها و معارف نماز در دستگاه‌ها و جامعه، گفت: نماز هم تأثیر دنیوی و هم اخروی دارد و کسانی که به هر نحوی سبب ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند به نماز تعهد ندارند.

زیویار با اشاره به اینکه در بیانی از امام علی(ع) آمده است که از صبر و نماز در مشکلات کمک بگیرید به تأثیر نماز بر رفتارهای اجتماعی اشاره کرد و افزود: نماز به‌واسطه نقشی که در به کمال رساندن انسان‌ها می‌گذارد بر رفتارهای اجتماعی نیز تأثیرگذار است که کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی بخشی از تأثیرات نماز به‌شمار می‌آید.

استاندار لرستان بر لزوم توجه به زیرساخت‌ها و مباحث سخت‌افزاری در حوزه نماز تأکید کرد و گفت: بعد از سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به امکانات سخت‌افزاری در حوزه اقامه نماز توجه نمی‌شود. برای ترویج فرهنگ نماز باید همه وقت بگذاریم. حق‌الزحمه ائمه جماعت در جلسات، عددی نیست که طرح موضوع شود، این موضوع پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha