برگزاری دوره توانمندسازی قرآنی برای دانشجویان علوم پزشکی البرز
کد خبر: 4096426
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

برگزاری دوره توانمندسازی قرآنی برای دانشجویان علوم پزشکی البرز

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآن و عترت علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: در این دوره‌های آموزشی تکنیک‌های هر رشته به تفکیک توسط اساتید برجسته قرآن کریم تشریح می‌شود.

قرآن کریم

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن و عترت دانشجویی خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی توانمندسازی شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی به همت مرکز قرآن و عترت مدیریت فرهنگی در سطح دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره‌های آموزشی تکنیک‌های هر رشته به تفکیک توسط اساتید برجسته قرآن کریم تشریح می‌شود. آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون‌های شفاهی و کتبی و مشارکت در آزمون‌های تخصصی و توانمندسازی متسابقین برای حضور در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره است.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: این دوره‌ها براساس سرفصل‌های مشخص برگزار می‌شود و با سطح‌بندی و اخذ آزمون برای سنجش همراه خواهد بود که این امر برای توانمندی بیشتر شرکت‌کنندگان در مسابقات است.

انتهای پیام
captcha