طرح حفظ قرآن ضمن تحصیل در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بررسی می‌شود
کد خبر: 4095934
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

طرح حفظ قرآن ضمن تحصیل در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بررسی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان از بررسی طرح مراکز حفظ قرآن ضمن تحصیل در شورای توسعه فرهنگ قرآنی خبر داد.

حسینعلی جان‌نثاری مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از تشکیل جلسه هیئت مدیره این اتحادیه با حضور مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های قرآنی در استان اصفهان، از جمله مراکز حفظ قرآن ضمن تحصیل، نیاز مؤسسات به دریافت مجوز ساخت فیلم با محتوای قرآنی و فعالیت خانه‌های قرآن استان ارائه شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد در آینده‌ای نزدیک، مدیرعامل و اعضای اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت سفری به اصفهان داشته باشند و با مسئولان این استان دیدار و گفت‌وگو کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان درباره مصوبات این جلسه گفت: مقرر شد محتوای طرح مراکز تخصصی حفظ قرآن ضمن تحصیل به اتحادیه کشوری ارسال و از طریق اتحادیه در شورای توسعه فرهنگ قرآنی مطرح شود. چگونگی دریافت مجوز ساخت فیلم از سوی مؤسسات قرآنی و مشکلات مالی مؤسسات نیز از دیگر مصوباتی بود که مقرر شد اتحادیه کشوری آنها را پیگیری کند.

وی بیان کرد: نامه‌ای به‌منظور کمک به بودجه‌بندی سالیانه اتحادیه به نمایندگان شهر و استان ارسال شده است که در انتظار دریافت پاسخ آن هستیم.

انتهای پیام
captcha