خط کشی ۱۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی نمین
کد خبر: 4095438
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

خط کشی ۱۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت:۱۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته خط کشی شده است.

راه و شهرسازی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی آزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین، هفتم آبان‌ماه، در بازدید از حوزه‌های مواصلاتی این شهرستان با بیان اینکه در 7ماه گذشته جهت ارتقای ایمنی راه‌ها بیش از هزار تن آسفالت سرد و گرم برای لکه‌گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین استفاده شده است، افزود: بیش از ۱۰۰ تن آسفالت رگلاژی برای تکمیل پل زیر گذر ورودی جدید نمین بکار گرفته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از تسطیح و رگلاژ ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌ها و جاده شنی شهرستان نمین  خبر داد و تصریح کرد: در این مدت راهداران ۱۴ کیلومتر شانه سازی انجام داده‌اند و ۵۶۵ مورد از تیر‌های روشنایی با دپو خاکریز ایمن سازی شده است.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۳۲۵ مورد گشت راهداری در حریم، جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون ۸۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۳۴ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۴ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم اقدام شده است.

آزاد، نصب ۱ مورد دهانه حفاظ پل، اصلاح و بازسازی ۸۵ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی ۱۴۲ متر مربع ازسرعت کاه‌ها، جمع آوری و باز سازی ۴۶۸ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۱۷ هزار و ۲۶۰ عدد تابلو، پاکسازی ۱۵۲ کیلو متر زباله و حمل ۲ هزار و ۵۵۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha