امنیت کامل در استان کرمان برقرار است
کد خبر: 4094697
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

امنیت کامل در استان کرمان برقرار است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امروز پلیس در سراسر استان حضور پررنگ دارد و به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای پلیس هیچ کجای استان خلاء امنیتی وجود ندارد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در یادواره شهدای شهرستان جیرفت، با اشاره به حضور پلیس در عرصه‌های مختلف از جمله کرونا، افزود: در سیل نیز مجموعه انتظامی در کنار همرزمان سپاه و ارتش شبانه روز تا پای جان در خدمت مردم بودند و حتی در رقابت با سایر سازمان‌ها و ادارات ما توانستیم مقام اول خدمت‌رسانی به مردم را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه همکاران ما در تمامی نقاط استان پهناور کرمان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و تا پای جان در راه آرامش و امنیت مردم ایستاده‌اند، افزود: افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم به ویژه خانواده شهدا هستیم و بی‌شک با ارج نهادن به خانواده‌های شهدا و ايثارگران و با برپايی چنین محافل نورانی یاد شهدا را جاودانه نگه می‌داریم.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای پلیس هیچ کجای استان خلاء امنیتی نداریم، افزود: صبر و بردباری خانواده‌های شهدا پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اين جايگاه، جايگاه ارزشمندی است که همه بايد قدرشناس آن باشیم.

انتهای پیام
captcha