معرفی مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین
کد خبر: 4094198
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

معرفی مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین با حضور نامدار عبداللهیان، معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور معرفی شد.

انتصاببه گزارش ایکنا از قزوین، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر قزوین دوم آبان ۱۴۰۱ با حضور نامدار عبداللهیان، معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، در این مراسم از زحمات حسن آصفی، مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر قزوین تجلیل به عمل آمد و حسین خوئینی به عنوان سرپرست جدید هلال احمر قزوین معرفی شد.

سیدرضی آقاسیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین، در این جلسه اظهار کرد: همت و تلاش دولت اخلاق مداری است و تلاش ما در استان بر این بوده که دستگاه‌ها دور از هیجانات سیاسی باشند و سیاست‌زدگی با مدیریت عجین نشود.

وی افزود: نباید اجازه دهیم در دستگاه‌ها نگاه‌ حرفه‌ای تبدیل به نگاه‌های هیجانی شود و نگاه سیاسی بر عملکرد درست غلبه کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین تصریح کرد: در برخی از دستگاه‌ها نگاه‌های فردی برانداز است اما در جمعیت هلال همواره احمر نگاهی حرفه‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در ایجاد ارزش افزوده و افزایش سرمایه اجتماعی نقش مهمی دارد و در دوره جدید در برش استانی با همگرایی مدیران باید بتوانیم در بحران‌های اجتماعی از این ظرفیت استفاده کنیم.

آقاسیدی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر جزو مجموعه‌های سرمایه اجتماعی افزا برای نظام است و استان قزوین با ظرفیت‌های پیشینی که دارد می‌تواند پایلوت خوبی برای این موضوع باشد.

در ادامه حسن آصفی، مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر قزوین اظهار کرد: جمعیت هلال احمر قزوین در جلب کمک‌های مردمی بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مبلغ جمع آوری کرد که توانستیم در این حوزه رتبه سوم کشوری را کسب کنیم.

وی افزود: هرگز دچار جریان‌ها نشدیم و پرچم هلال احمر همواره به دور از جریانات سیاسی به رنگ سفید است.

آصفی گفت: در حوزه آموزش و مهارت افزایی اقدامات ویژه‌ای صورت گرفت به طوری سربازان وظیفه را تحت پوشش برنامه‌ آموزشی قرار دادیم و در مؤسسه علمی کاربردی هلال احمر قزوین سه رشته جدید امدادی اضافه کردیم.

در پایان این مراسم حسین خوئینی سرپرست جدید هلال احمر قزوین گفت که از ابتدای زندگی خود بسیجی بوده و بسیجی خواهد ماند و در این عرصه بی‌منت خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha