برگزاری رویداد هفتگی «گوشم با شماست» در کیش
کد خبر: 4094144
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

برگزاری رویداد هفتگی «گوشم با شماست» در کیش

رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری رویداد هفتگی «گوشم با شماست» در راستای کاهش مشکلات حوزه روانشناسی بانوان و دختران جزیره کیش خبر داد.

رویداد هفتگی گوشم با شماست در کیش

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش، عالمه خسروی، رئیس اداره امور زنان این نهاد، امروز، دوم آبان، اظهار کرد: رویداد هفتگی «گوشم با شماست» با همت اداره امور زنان و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش در راستای کاهش مشکلات حوزه روانشناسی بانوان و دختران جزیره کیش از اواخر تابستان سال جاری، آغاز به کار کرده است.

وی هدف از اجرای این رویداد را ارائه مشاوره به صورت فردی و گروهی عنوان کرد و افزود: قرار است جامعه هدف به صورت کارگاه گروهی، همایش و مشاوره‌های انفرادی از نظرات متخصصان بهره‌مند شود. این رویداد دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار و به صورت محله محوری و حضور افراد در اداره امور زنان دنبال می‌شود.

رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: بخش محله محوری این طرح در شهرک سحر و کرمانشاهان، رز و مسجد خاتم در ۲ نوبت برگزار شده و این اداره نیز در ۲ نوبت میزبان برخی بانوان و دختران جزیره بوده که علاقه‌مند به استفاده از خدمات روانشناسی هستند.

خسروی عنوان کرد: این طرح ویژه بانوان و خانواده و بر اساس نیازسنجی انجام شده از بانوان، نهادهای حمایتی و فرهنگی جزیره اجرا می‌شود و مشاوره‌ها در حوزه‌های روانشناسی، شغلی، حقوقی و تحصیلی است. متخصصان رویدادهای طرح «گوشم با شماست» بر اساس درخواست بانوان و دختران جزیره برنامه‌ریزی می‌شود و در کنار بهره‌مندی از کلینیک‌های مشاوره‌ای زیر نظر بهزیستی از اساتید بنام کشور نیز بهره‌گیری می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: استفاده از نتایج سند ارتقای زنان و خانواده جزیره کیش از دیگر محورهایی است که موضوعات و محورهای دوره‌های همایشی و روانشناسی بر اساس آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha