دولت و مجلس برای حل مشکلات تلاش کنند
کد خبر: 4094017
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

دولت و مجلس برای حل مشکلات تلاش کنند

کارشناس مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه‌های اردبیل گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارند که برای حل آن‌ها لازم است دولت و مجلس با تمام توان تلاش نمایند، اما برای اعتراض به این مشکلات نباید بلندگوی دشمنان شویم.

رعنایی کارشناس مسائل سیاسی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیدعلی رعنایی، کارشناس مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه‌های اردبیل، یکم آبان‌ماه، در نشست بصیرت‌افزایی و روشنگری با موضوع بررسی حوادث و مسائل اخیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تداوم نهضت خونین کربلا شکل گرفته است، اظهار کرد: قیام حضرت امام حسین(ع) در روز عاشورا الگوی بزرگ مردم ایران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی برای تحقق عدالت در کشور بود.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه در جریان انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی(ره) در طرد ظلم و به چالش کشاندن نظام‌های استبدادی بزرگترین کنشگر جهان بوده است، گفت: امروز برای توسعه‌ کشور و فراهم آوردن شرایط زندگی مناسب و بهتر در جامعه، مقام معظم رهبری بزرگترین مطالبه‌گر کشور بوده و با روشنگری و ایستادگی در مقابل فرعونیان زمان، از دلسوزان انقلاب می‌خواهد پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارند.

رعنایی نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید دانست و خاطر نشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست.

 وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران فراتر از تصور دشمنان این نظام است، تصریح کرد: فتنه انگیزی و اختلاف افکنی قومیتی و جنسیتی از نقشه‌ اصلی دشمنان برای ضربه زدن به این نظام است و لازم است خواص جامعه و کسانی که پایگاه اجتماعی در بین مردم دارند با آگاهی از حربه‌ معاندین، علیه آن‌ها موضع‌گیری نمایند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به برنامه‌های متعدد بدخواهان کشور که اغلب آن‌ها از طریق فضای مجازی طرح‌ریزی و اجرا می‌شود، افزود: در معادلات نظامی دشمن توان رویارویی با ایران قدرتمند را ندارند و به‌همین جهت در فضای مجازی درصدد فریب جوانان و نوجوانان و به خیابان کشاندن آن‌ها است.

وی برگزاری چندین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شوراهای شهر و رستا را سند روشن دموکراسی و مردم سالاری در کشور بیان کرد و گفت: با پویایی جوانان، آزادی باید موجب رشد و تعالی کشور شود، اما مخالفان نظام اسلامی با تحریف معنای آزادی در صدد ترویج فساد، بی بندوباری و ابتذال در جامعه هستند.

رعنایی خاطر نشان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارند که برای حل آن‌ها لازم است دولت و مجلس با تمام توان تلاش نمایند، اما برای اعتراض به این مشکلات نباید بلندگوی دشمنان شویم.

وی انتقاد از مدیران نالایق را حق مردم دانست و تاکید کرد: با انتقاد به یک مسئول نباید کل نظام را زیر سوال برد چرا که برای عزت، استقلال، آزادی، شرف و ناموس کشور خون هزاران شهید امثال حججی‌ها، باکری‌ها، لاجوردی‌ها، صیاد شیرزای‌ها ،همت‌ها و سلیمانی‌ها ریخته شده است.

انتهای پیام
captcha