اغتشاشگران بازنده‌های اصلی بازی استکبار هستند
کد خبر: 4093892
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

اغتشاشگران بازنده‌های اصلی بازی استکبار هستند

مدیرکل اداره حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: استکبار جهانی و غرب با هدف ضربه زدن به امنیت و اعتقاد مردم، بازی دیگری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند که بازندگان اصلی آن اغتشاشگران هستند.

علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، یکم آبان‌ماه، در جلسه بررسی وضعیت اغتشاشات اخیر در اردبیل ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: کشتی انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از 43 سال گذشته، حوادث و گاهی طوفان‌های بسیاری را به خود دیده و تجربه کرده است ‌که با لطف و توجه خداوند و به برکت خون پاک شهدا به سلامت توانسته از آن‌ها عبور کند و به ساحل امن و آرامش برسد.

واحد افزود: ترور، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ رسانه‌ای و جنگ سایبری و راه‌اندازی انقلاب‌های رنگی از پروژه‌های شکست خورده دشمنان نظام در چهار دهه اخیر هستند که به دلیل غفلت آنان از نیروی ایمان و اراده مردم ایران اسلامی به رسوایی خود آنان منجر شده است.

وی تأکید کرد: کشته سازی از حیله‌های قدیمی و نخ نمای دشمنان انقلاب است که قصد دارند با توسل به آن تنور اغتشاشات را گرم نگه دارند ولی این طرح آنان در حوادث اخیر در کشور یکی پس از دیگری خنثی شد و در اردبیل هم این تیر دشمن به سنگ خورد و ماهیت اصلی اغتشاشگران و رسانه‌های معاند بر همه مردم آشکار شد.

واحد با اشاره به مسائل اخیر پیش آمده در کشور اظهار کرد: استکبار جهانی و غرب با هدف ضربه زدن به امنیت و اعتقاد مردم، بازی دیگری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند که بازندگان اصلی آن اغتشاشگران هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و با جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی اجازه ندهیم دشمنان قسم خورده نظام و معاندین بین نسل نوجوان و جوان و نسل‌های حماسه و خون و شهادت و انقلاب شکاف ایجاد کرده و آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام خدشه وارد کند.

انتهای پیام
captcha