آغاز شب چهارم رقابت‌های بین‌المللی قرآن در مالزی
کد خبر: 4093654
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

آغاز شب چهارم رقابت‌های بین‌المللی قرآن در مالزی

چهارمین شب از شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی دقایقی پیش با حضور شرکت‌کنندگانی از 27 کشور جهان در مرکز همایش‌های کوالالامپور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به کوالالامپور، در چهارمین شب این رویداد بین‌المللی هشت نماینده در دو بخش چهار نفره بر روی سن حاضر شده و قرعه خود را تلاوت می‌کنند.

فاطمه جنة البشری از بنگلادش از سوره مبارکه آل عمران، محمد سامر محمد از بحرین، مریم هاشمی از افغانستان و محمد سدید از سنگاپور چهار نفر بخش اول امشب مسابقات هستند.

در ادامه و بخش دوم مسابقات صباح خلف از عراق، سوفیزا بنت موسین از مالزی، عمر سید احمد از موریتانی و سید سجاد حسین از پاکستان نیز چهار متسابق دیگر در بخش دوم شب چهارم این مسابقات هستند. 

شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی که از چهارشنبه شب، ۲۷ مهر ماه آغاز شد، دوم آبان با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

قاریان شرکت‌کننده در این مسابقه که تنها در رشته قرائت برگزار می‌شود، از کشورهای مختلف همچون عراق، مصر، لبنان الجزایر، اردن، انگلیس، کانادا و افغانستان و بلژیک هستند.

«مسعود نوری» به عنوان نماینده ایران در این مسابقات در شب نخست پس از مراسم افتتاحیه به‌عنوان اولین شرکت‌کننده آغازکننده دور شصت و دوم قدیمی‌ترین رقابت قرآنی جهان بود که آیات ۱۵۶ تا ۱۶۴ سوره مبارکه آل عمران را قرائت کرد.

آغاز شب چهارم رقابت‌های بین‌المللی قرآن در مالزیآغاز شب چهارم رقابت‌های بین‌المللی قرآن در مالزی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha