دیدار با خانواده شهدا موجب افزایش روحیه خدمت‌رسانی می‌شود
کد خبر: 4093005
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

دیدار با خانواده شهدا موجب افزایش روحیه خدمت‌رسانی می‌شود

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و حضور در فضای خانه این عزیزان که روحیه و مناعت طبع ویژه‌ای دارند، موجب افزایش روحیه خدمت‌رسانی و بهبود حال ما می‌شود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش ایکنا از زنجان، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ظهر امروز ۲۷ مهر در ادامه سفر خود به استان زنجان، با حضور در منزل شهید حمید احدی، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، مادران شهدا و حضور در فضای خانه این عزیزان که روحیه و مناعت طبع ویژه‌ای دارند، موجب افزایش روحیه خدمت‌رسانی و بهبود حال ما می‌شود. از شما تقاضا داریم که ما را دعا کنید تا در مسیری که در پیش داریم شرمنده شهدا نباشیم.

رمضانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «من به منزل خانواده شهدا می‌روم تا متبرک شوم»، عنوان کرد: ما هم این جمله را سرلوحه کار خود قرار دادیم و سعی می کنیم همیشه در کارمان با عنایت قرار دادن این جملات کارمان را متبرک کنیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی در ادامه صحبت‌های خود به فعالیت این نهاد اشاره کرد و گفت: ما در کشور ۳۷۰۰ کتابخانه داریم و در دنیا جزو کشورهای پیشرو در این زمینه هستیم. به برکت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به این آمار رسیده‌ایم زیرا قبل از انقلاب تعداد کتابخانه‌های کشور ۳۰۰ باب بوده است؛ اما با این حال، هنوز فضای کار زیادی وجود دارد.

در ادامه این دیدار فاطمه قریشی مادر شهید حمید احدی عنوان کرد: انقلاب و جمهوری اسلامی برای خود ما است و همه آحاد مردم در قبال دین، مملکت و مقام معظم رهبری مسئول هستیم. زیرا یک کاری بوده که خود ما آن را انجام داده‌ایم که کار خوبی نیز بوده است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، تصریح کرد: در خود قران نیز به وجود کارشکنی‌ها اشاره شده‌ است، پس این اتفاقات همواره وجود داشته و خواهد داشت و فقط باعث می‌شود تا ما آگاه‌تر و محکم‌تر شده و دوست خود را از دشمنان تشخیص دهیم.

این مادر شهید گفت: اعمال و اخلاصی که شهدا و رزمندگان داشتند، بسیار آموزنده است و اگر این موارد تبدیل به کتاب شده و در مکان‌هایی همچون مدارس خوانده می‌شد، تاثیرات بسیاری خوبی را برجای می‌گذاشت. رزمندگان در جبهه ویژگی‌های خوب را از یکدیگر می‌آموختند که ثمره آن اخلاصی است که همچنان در خانه‌های زنجانی‌ها نیز باقی مانده‌است و باید بدانیم که انقلاب برای ما نیست و خود خدا و امام زمان هدایت‌گر آن هستند و پیروزی متعلق به ما است؛ اگر بتوانیم راه درست را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha