آغاز مرحله مقدماتی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان تهران
کد خبر: 4092760
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

آغاز مرحله مقدماتی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان تهران

مرحله مقدماتی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان تهران روز دوشنبه، دوم آبان‌ماه در سه جلسه قرآنی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکنا، هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در تمامی استان‌ها و در بیش از ۳۰۰ شهرستان از دهم شهریور آغاز شده و تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران (تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مولوی) برگزار می‌شود.

این جشنواره برای تعیین برترین قاری جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۱ از دیدگاه مردمی در دو بخش بانوان و آقایان، کار خود را آغاز خواهد کرد. بر این اساس برترین مرتلان و برترین حافظ کل قرآن سال ۱۴۰۱ از دیدگاه مردمی و فنی رقابت خود را آغاز می‌کنند.

مرحله مقدماتی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان تهران دوشنبه، دوم آبان‌ماه در جلسات قرآنی تهران آغاز خواهد شد. روز اول دوشنبه دوم، آبان‌ماه در جلسه فرهاد غلام‌حسینی، ساعت ۲۰ به نشانی خیابان ۱۵ خرداد غربی، مابین چهارراه ابوسعید و چهارراه گلوبندک، کوچه شهید اکبرنژاد، بن‌بست بهار، پلاک ۳، طبقه دوم برپا خواهد شد.

همچنین سه‌شنبه سوم آبان، جلسه مسعود سیاح گرجی، ساعت ۲۰، به نشانی خیابان مولوی، بعد از میدان محمدیه، جنب بانک شهر، کوچه شهید دهقان، کوچه شهید صادق، حسینیه جان‌نثاران حضرت رضا(ع) و در نهایت چهارشنبه، چهارم آبان‌ماه جلسه هادی رحیمی، ساعت ۱۷:۳۰ به نشانی مهرآباد جنوبی، خیابان توکلی، کوچه شهید نیکویی، پلاک ۳۱ زنگ سوم برپا می‌شود.

در جشنواره امسال، بانوان نیز به شکل حضوری در مرحله فینال به تلاوت خواهند پرداخت و همچون بخش آقایان ارزیابی مردمی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است. در بخش قرائت ترتیل در نظر است با حمایت خیران، آلبوم «بیان وحی ۲»، با تلاوت هشت نفر از منتخبان رشته قرائت ترتیل اهل تشیع و هفت نفر از منتخبان و مرتلان اهل سنت تولید و در مراسم پایانی یعنی فجر تلاوت از آن رونمایی شود.

انتهای پیام
captcha