شورای آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد
کد خبر: 4092029
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

شورای آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد

پنجمين جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، رئیس دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مسئولان مرتبط با موضوع ۲۳ مهر برگزار شد.

کبیری معاون استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین،  ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، در پنجمين جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین، اظهار کرد: اگر به مسئله مهم تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان توجه شود قطعاً شاهد آینده‌ای روشن خواهیم بود.

وی افزود: کسانی را باید در کسوت استادی قرار دهیم که روش تعلیم و تربیت را فراگرفته‌اند چراکه فرزندان ما تحت آموزش این افراد قرار خواهند گرفت؛ استادی که وظیفه تدریس ریشه‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد باید به روایت‌گری صحیح از هدف‌های دشمن بپردازد.

این مسئول تأکید کرد: متأسفانه برخی اساتیدی که در دانشگاه به کار گرفته می‌شوند صلاحیت لازم را ندارند و از سویی افرادی کنار گذاشته می‌شوند که واجد شرایط لازم هستند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از دبیران محرک دانش‌آموزان برای ورود به اغتشاشات هستند و متولیان امر وظیفه دارند چاره‌ای برای این مسائل بیندیشند؛ بدانیم اتفاقات اخیر تلنگری است که آگاه شویم و ضعف‌های موجود در مسائل تربیتی و آموزشی را برطرف کنیم.

کبیری گفت: زمانی که دانش آموزی به مقدسات و اصول اسلام جسارت می‌کند، حجاب از سر خود برمی‌دارد و در خیابان‌ها شعار آزادی کذب سر می‌دهد نشان از این است در بسیاری از امور به ویژه تربیت معلمان و اساتید متخصص ضعف داریم.

این مسئول در پایان تصریح کرد: در موضوع فرهنگ بسیاری از دستگاه‌ها دارای وظیفه هستند یکی از مهمترین این دستگاه‌ها آموزش و پرورش است بنابراین در شورای آموزش و پرورش به عنوان متولیان امر باید دقت بیشتری داشته باشیم و جبران مافات کنیم.

انتهای پیام
captcha