مسابقات قرآن سازمان صنایع دریایی در بخش آقایان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4091876
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

مسابقات قرآن سازمان صنایع دریایی در بخش آقایان برگزار شد + عکس

مسابقات قرآن سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با رقابت بیش از 210 نفر، روز گذشته، 22 مهرماه برگزار شد.

مسابقات قرآن سازمان صنایع دریاییبه گزارش ایکنا، مرحله نهایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان(آقایان شاغل و نیروهای وظیفه) و فرزندان پسر سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، روز گذشته، 22 مهرماه در ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.

طی این مرحله حدود 210 متسابق در سه گروه آقایان شاغل با 135 نفر، کارکنان وظیفه با 28 شرکت‌کننده و فرزندان پسر با شرکت 47 نفر در از طریق برنامه قرار(به صورت تصویری) و همزمان تلفنی با قضاوت سه گروه داوری به طور مجزا با هم به رقابت پرداختند.

داوری رشته‌های حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء با قضاوت مهدی میرزایی، حمید قربانی و محمدرضا غلامی، داوری رشته‌های قرائت ترتیل تمامی گروه‌ها و رشته اذان پسران با قضاوت مهدی ملکی و علی شاپوری و داوری رشته‌های قرائت تحقیق تمامی گروه‌ها و اذان گروه آقایان شاغل و کارکنان وظیفه با عبدالمحمد پورعاشوری و سیدعلی حسینی بود.

بنابر گفته محمدتقی براتی، مسئول دارالقرآن سازمان صنایع دریایی «از مجموعه رقابت‌های بانوان و آقایان قریب به 60 متسابق به مرحله سراسری ودجا که طی آذرماه در هر گروه به میزبانی ادارات برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد. برای حافظان کل و اجزاء راه‌یافته به مرحله وزارت، (هر چند حائز رتبه نشده باشند)، اما اگر حد نصاب نمره را کسب کرده باشند، سنوات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته می‌شود. این به جز هدایای نقدی است که به برگزیدگان اهدا خواهد شد».

انتهای پیام
captcha