شایسته‌سالاری محور انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مهم باشد
کد خبر: 4091551
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

شایسته‌سالاری محور انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مهم باشد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان استفاده از افراد دانا و توانا را موجب پیشرفت دانست و گفت: برای بالا بردن بهره‌وری اگر شایستگان را انتخاب کنیم و شایسته‌سالاری، محور انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مهم باشد در مسیر درست قرار گرفته‌ایم و پیشتاز و پیش‌رو خواهیم بود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌ سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، ۲۰ مهر در نشست شورای اداری لرستان، گفت: در حوزه بهره‌وری باید انتخاب شایستگان و شایسته‌سالاری در دستور کار قرار گیرد تا برنامه‌های این استان موجب توسعه شود در غیر این‌ صورت در کارهای اجرایی به مشکل بر خواهیم خورد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه زمانی که یک مسئول در سطح ملی منفعل است و در انتخاب همکاران منفعلانه برخورد می‌کند این احساس را به زیردستان خود انتقال می‌دهد، اضافه کرد: در اینجاست که بهره‌وری دور از انتظار خواهد بود. اولویت‌ها را باید در کنار هم قرار دهیم تا هزینه‌های صرف‌ شده سبب نتایج مطلوب در استان و کشور شود.

شاهرخی با اشاره به دخالت در انتصابات، گفت: این امر موجب عدم دستیابی به نقطه مطلوب می‌شود، زیرا استفاده از افراد توانا پیشرفت و توسعه را به‌ همراه خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه این استان جزو پنج استان پر بارش کشور است، تصریح کرد: در این استان در زمستان سیل و در تابستان خشکسالی رخ می‌دهد و لذا تجهیز شبکه آبیاری و مدیریت آب در لرستان ضروری است.

شاهرخی با بیان اینکه فعال‌ کردن واحدهای تولیدی، صنایع راکد و نیمه‌فعال استان لرستان با هدف اشتغال‌زایی نماد بهره‌وری است، افزود: اقدامات اساسی باید در این راستا انجام و برای اشتغال جوانان برنامه‌ریزی شود، زیرا افزایش اشتغال کاهش آسیب‌های اجتماعی را به‌دنبال خواهد داشت و استفاده از افراد دانا و توانا موجب پیشرفت می‌شود.

وی افزایش حقوق برای کارکنان دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اشتغال فرزندان اقشار مختلف و توجه به اقشار کم‌درآمد و بدون درآمد ضروری است.

انتهای پیام
captcha