اجرای 49 برنامه راهبردی مقابله با قاچاق کالا در استان اردبیل
کد خبر: 4090776
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

اجرای 49 برنامه راهبردی مقابله با قاچاق کالا در استان اردبیل

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت:23 برنامه مقابله با قاچاق کالا در استان اردبیل در حال اجراست که در این زمینه اجرای 49 برنامه راهبردی در طول امسال در دستور کار است.

قاچاق کالامحمدعلی مجتهدی‌نیا،‌ دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه‌های عملیاتی مقابله با قاچاق کالا جزو اولویت‌های اساسی و ضروری بوده و درصدد هستیم برای تامین زیرساخت‌های لازم با هدف مقابله با قاچاق کالا گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: تدوین برنامه‌های عملیاتی با هدف تامین زیرساخت‌های لازم یکی از ضرورت‌های اساسی و لازم است که در این زمینه برای مقابله با قاچاق کالا در دستور کار قرار گرفته که در بخش‌های مختلف نیازمند تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های هدفمند است و در این زمینه شناسایی اقدامات مربوط به مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: آماده‌سازی تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های هدفمند با انجام اقدامات مبارزه با قاچاق کالا در بخش‌های مختلف جزو اولویت‌های اساسی و مهم بوده و در این زمینه شناسایی کارشناسانه آن مستلزم همکاری حوزه‌ها است.

مجتهدی‌نیا تصریح کرد: ارائه برنامه‌های راهبردی با هدف رفع نیازمندی‌های قابل اجرا با هدف پیشبرد اقدامات امری لازم و ضروری است که انتظار داریم اقدامات به عمل آمده در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: 23 برنامه مقابله با قاچاق کالا در استان اردبیل در حال اجراست که در این زمینه اجرای 49 برنامه راهبردی در طول امسال با هدف مقابله با قاچاق کالا ارائه شده است که درصدد هستیم با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با قاچاق بتوانیم اقدامات و عملکردها را به صورت تخصصی اجرایی کنیم.

انتهای پیام
captcha