تعقیب مامور اسرائیلی در دانشگاه‌های تهران
کد خبر: 4090772
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

تعقیب مامور اسرائیلی در دانشگاه‌های تهران

«بازی جت‌رو» عنوان سریالی جاسوسی درباره یک مامور موساد است که تلاش می‌کند در قالب فعالیت‌های دانشجویی به اهدافش دست یابد.

هادی رحیمی‌خاص، کارگردان سینما و تلویزیون به ایکنا خبر داد: «بازی جت‌رو» عنوان سریالی جاسوسی است که اکنون گروهی به سرپرستی من مشغول نگارش فیلمنامه آن هستند. این مجموعه یا در قالب 26 قسمت جلوی دوربین خواهد رفت یا اینکه در سه فصل 13 قسمتی تولید خواهد شد.

وی افزود: این سریال درباره یک مامور موساد است که سال‌هاست در ایران زندگی می‌کند. وی تلاش می‌کند در قالب فعالیت‌های دانشجویی به اهدافش دست یابد. فیلمنامه این سریال تا پایان سال آماده شده و احتمال بسیار زیاد در همان هنگام نیز تصویربرداری آن آغاز خواهد شد.

رحیمی‌خاص ادامه داد: با سیما مذاکرات لازم انجام شده و به توافقاتی هم در این رابطه دست یافته‌ایم. همچنین با نهادهای امنیتی گفت‌وگو شده  تا در امر تولید مشاوره‌های لازم از آنها گرفته شود.

این فیلمساز ادامه داد: این سریال در تهران و بخش‌هایی در ترکیه یا ارمنستان جلوی دوربین خواهد رفت. برای گروه بازیگری حتماً از دو بازیگر مطرح بهره خواهیم برد اما برای دیگر نقش‌ها از بازیگران جوان تئاتری استفاده می‌کنم و برای این سریال دو ماه دورخوانی فیلمنامه خواهیم داشت.

وی درباره الزام ساخت سریال‌هایی نظیر «بازی جت‌رو» گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته همواره از سوی معاندین مورد هجمه واقع شده است. برای همین ضروریست با ساخت این دست تولیدات روشنگری لازم صورت گیرد. البته در این رابطه باید آثار تولیدی از کیفیت فنی خوبی هم بهره برده باشند زیرا سلیقه و سطح توقع مخاطب به شدت بالا رفته است.

رحیمی‌خاص ادامه داد: فیلمی سینمایی با عنوان «پانزده 42» آماده ساخت دارم. فیلمنامه این کار را خود به همراه حمید قاسمی به رشته تحریر درآورده‌ام. در این پروژه سینمایی به قیام مردم ورامین در سال 42 پرداخته خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: قرار بود این فیلم تابستان امسال جلوی دوربین رود اما به دلایلی این موقعیت فراهم نشد و به احتمال زیاد ابتدای تابستان سال آینده این کار در ورامین و شهرک غزالی جلوی دوربین خواهد رفت. «پانزده 42» پروانه ساخت دریافت کرده و قرار است محمدحسین لطیفی به عنوان مشاور در پروژه حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha