رکن اصلی توسعه کشور، امنیت است
کد خبر: 4090273
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

رکن اصلی توسعه کشور، امنیت است

استاندار سمنان با بیان اینکه پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح و به ویژه فراجا، نشان از حمایت و همراهی مردم با پلیس است گفت: رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت است .

رکن اصلی توسعه کشور، امنیت است

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز، 16 مهر، در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان سمنان  با بیان اینکه اقتدار همراه با عزت، مهربانی و عطوفت از ویژگی‌های نیروی انتظامی است گفت: فراجا برخواسته از عزم مردم است و اعتماد مردم به آنان بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه امانتداری، درستکاری و حفاظت از جان و مال و ناموس مردم از ویژگی‌های دیگر نیروی انتظامی است اظهار کرد:  خوشبختانه امروز در مجموعه نیروهای مسلح، در کنار کار برای مردم، ارزش‌ها برجسته و پر رنگ شده است.

هامشی ادامه داد: وحدت و همدلی رمز موفقیت ماست که در این راستا پشتیبانی مردم و همدلی مناسب میان‌نیروهای انتظامی و امنیتی محسوب می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح و به ویژه فراجا، نشان از حمایت و همراهی مردم با پلیس و عزت و اقتدار این نیرو است، یادآور شد: رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت است لذا امنیت برای امر سرمایه‌گذاری توسعه و بالندگی ایجاد خواهد نمود.

به گفته این مقام عالی استان؛  بهره‌گیری از مشارکت عمومی، ارائه آموزش همگانی مردم و حضور جامعه نگر فراجا از وظایف نیروی انتظامی و انتظارات ما از این نیرو است.

هاشمی با تأکید بر اینکه اگر به دنبال احساس امنیت هستیم باید از مشارکت عمومی استفاده نمائیم متذکر شد: مردم، پلیس و فراجا را از خود می‌دانند اما باید عملکرد نیروی انتظامی بیش از پیش به اطلاع مردم برسد.‌

انتهای پیام
captcha