100 عنوان برنامه با محوریت کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4087015
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

100 عنوان برنامه با محوریت کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اردبیل اجرا می‌شود

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: در قالب کمیته علمی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، ۱۰۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

عبدالله حسنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، ۲۹ شهریورماه، در همایش ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت اردبیل اظهار کرد: این برنامه‌های علمی با محوریت دانشگاه‌های استان و با هدف انتقال سرمایه‌های ارزشمند معنوی دوران دفاع مقدس به نسل جوان انجام خواهد شد تا دانشجویان بیشتر با غنا و محتوای دوران جهاد و شهادت آشنایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در تمام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دانشگاه‌های استان در سال تحصیلی جدید سعی خواهیم کرد تا با محوریت کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل انتقال پیام راستین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را انجام داده و رسالت عظیم زینبی و الگوهای شایسته نهضت حسینی را تبیین و تشریح کنیم.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: در قالب همایش ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت در دانشگاه محقق اردبیلی بیش از ۱۱۰ اثر علمی و تحقیقی مورد بررسی قرار گرفت تا در کنار تجلیل از خانواده‌های شهدا، صاحبان مقاله‌های برتر نیز مورد تکریم قرار گیرند.

حجت‌الاسلام حسنی تلاش دشمن را برای کم رنگ کردن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت یادآور شد و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا به هر شکل ممکن انقلاب اسلامی را در مسیر حرکت خود با وقفه روبه‌رو کند اما این تلاش بی‌ثمر و بی‌نتیجه است.

وی خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است تا در قالب رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و معنوی بتوان دانشجویان را بیش از گذشته متوجه توطئه‌ها و ترفندهای دشمن کرده و تقویت فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در فضای دانشگاه‌ها شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha