پایبندی به ارزش‌های اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حرف اول را می‌زند
کد خبر: 4086862
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

پایبندی به ارزش‌های اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حرف اول را می‌زند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت و دلاورمردی‌های شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه با پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادگی و مقاومت حرف نخست را می‌زند.

جلسه شورای اطلاع رسانی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، ۲۹ شهریورماه، در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت و دلاورمردی‌های شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه با پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادگی و مقاومت حرف نخست را می‌زند.

وی بیان کرد: شهدای کشورمان با الگوگیری از امام حسین(ع) و یاران باوفایش به دنبال حفظ آرمان‌های سیدالشهدا(ع) هستی خویش را طبق اخلاص گذاشتند تا نماد درخشش و پویایی حق و حقانیت ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: وظیفه و تکلیف بر این است تا تبیین گفتمان با ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت و رشادت‌های شهدا و ولایت‌پذیری و معنویت به نسل جوان همراه باشد که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

قاسمیان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت غیورمردانی است که اندیشه مقاومت و پایداری در برابر ظلم را دارند و خون را برای ترویج فرهنگ ایثار و آزادگی تقدیم کرده‌اند که به همین منظور درصدد هستیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در بین دستگاه‌های باید ادامه‌دار باشد تا بتوانیم با جانفشانی و ایثارگری آن‌ها را پاس بداریم.

وی اظهار کرد: پاسداشت عملکرد درست و ایثارگری رزمندگان به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید در این زمینه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

در ادامه صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امری لازم و ضروری است تا اغنای افکار عمومی به صور شفاف و به موقع انجام یابد تا بتوانیم با اطلاع‌رسانی حرفه‌ای اعتمادسازی در جامعه را رقم زده و مشارکت عمومی جامعه را در تمامی ابعاد شاهد باشیم.

وی تصریح کرد:هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری تلاش و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام است که برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشته‌اند.

بدری گفت: برگزاری برنامه‌های باشکوه هفته دفاع مقدس برای ادای سهم در این زمینه اولویت اساسی است و باید تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کارگیریم.

انتهای پیام
captcha