پایگاه رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین در موکب آستان قم به کار خود پایان داد
کد خبر: 4086153
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

پایگاه رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین در موکب آستان قم به کار خود پایان داد

موکب آستان مقدس بانوی کرامت که محل استقرار اصحاب رسانه از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، شبکه بین‌المللی ولایت، رادیو معارف، شبکه قرآن و معارف سیما، خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و… جهت تولید برنامه و ارتباط زنده روزانه و ثابت، ظهر امروز 26 شهریورماه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حضور و تلاش خادمان رسانه‌ای همایش بزرگ پیاده روی اربعین در موکب حرم مطهر بانوی کرامت از نکات ویژه این موکب بود که مورد توجه رئیس رسانه ملی نیز قرار گرفت و در بازدید از موکب حرم مطهر حضرت معصوم(س) از مسئولان این موکب تشکر ویژه کرد.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، شبکه بین‌المللی ولایت، رادیو معارف، شبکه قرآن و معارف سیما، خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و… جهت تولید برنامه و ارتباط زنده روزانه و ثابت در نوبت‌های زمانی مختلف در موکب آستان مقدس بانوی کرامت مستقر بودند.

موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) امسال به عنوان پایگاه اصحاب رسانه و مرکزی برای تولیدات رسانه‌ای و ارتباط زنده در شبکه‌های سراسری، استانی و ماهواره‌ای مطرح بود.

در مجموع ۷۵ خادم رسانه‌ای از رسانه‌های مختلف در موکب حرم مطهر بانوی کرامت مستقر شدند و اخبار اربعینی را در قالب‌های مختلف رسانه‌ای به ایران و سراسر جهان مخابره می‌کردند.

انتهای پیام
captcha