ارائه خدمات سلامت به ۶۷ هزار زائر در مرکز شهید سلیمانی شلمچه
کد خبر: 4085573
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

ارائه خدمات سلامت به ۶۷ هزار زائر در مرکز شهید سلیمانی شلمچه

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای آغاز خدمات‌رسانی به زائران اربعین تاکنون در مرکز شهید سلیمانی شلمچه به ۶۶ هزار و ۹۰۹ زائر خدمات حوزه سلامت ارائه شده است.

ارائه خدمات سلامت به ۶۷ هزار زائر در مرکز شهید سلیمانی شلمچهبه گزارش ایکنا از خوزستان، سیدنادر نقیبی، دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان، امروز، 23 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای آغاز خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تاکنون، در مرکز شهید سلیمانی شلمچه به ۶۶ هزار و ۹۰۹ زائر خدمات حوزه سلامت ارائه شده است.

وی افزود: در این مدت، ۵۲۳ بیمار توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اعزام و بیش از ۶۵ هزار و ۹۰۰ نفر نیز در محل درمان شدند.

نقیبی بیشترین مراجعه‌کنندگان به مرکز بهداشتی و درمانی حاج قاسم مستقر در مرز شلمچه را بیماران گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی به ۱۰ مورد حادثه دیده ترافیکی نیز خدمات ارائه شده است.

وی در پایان بیان کرد: تنها در روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه، ۱۴هزار و ۳۵۷ نفر برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha