بازدید نماینده ولی‌فقیه در کردستان از بیمارستان صحرایی مرز باشماق
کد خبر: 4085199
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

بازدید نماینده ولی‌فقیه در کردستان از بیمارستان صحرایی مرز باشماق

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از نحوه ارائه خدمات سلامت به زوار اربعین حسینی در بیمارستان صحرایی 50 تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام و پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی و سلامت مستقر در گیت‌های ورود و خروج مرز بین‌المللی باشماق بازدید کرد.

بازدید نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی مرز باشماق

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان، در حاشیه بازدید از مرز باشماق مریوان گفت: با توجه به اینکه مرز باشماق تجربه زائران اربعینی را نداشت اما به نحو شایسته‌ای جهت کمک به زوار آماده‌ شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مشکلی در مبادی ورودی و خروجی مرز باشماق برای عبور زائران اربعین نیست، افزود: پذیرایی از سوی کشور ایران و کشور عراق بسیار خوب انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بیان کرد: در این بازدید به‌صورت مستمر بر روند تدارک امکانات جهت استقبال شایسته از زائران عاتبات عالیات در این مرز، نظارت شده است.

وی به امکانات در مرز باشماق مریوان اشاره کرد و گفت: با توجه اینکه باشماق مریوان بسیار خوش آب‌وهوا و خنک است، زائران اربعین به‌ویژه استان‌های هم‌جوار، این مرز را برای حضور در راهپیمایی اربعین انتخاب کرده‌اند همچنین تمامی اقدامات برای تأمین امنیت و تسهیل تردد زائران انجام‌شده است.

پورذهبی با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی 50 تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام در مرز بین‌المللی باشماق، افزود: در این بیمارستان پزشک متخصص، دندان‌پزشک، پزشک بیهوشی، پزشک عمومی و 50 تخت خواب در دو بخش جراحی وجود داشت در واقع مستقر شدن این بیمارستان به ‌منظور خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) انجام‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه امسال پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان بسیار خوب برگزار شد، امیدواریم در سال‌های آینده این خدمات رونق بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha