تداوم خدمت‌رسانی موکب احمدبن موسی (ع) تا ۲۷ شهریور
کد خبر: 4084823
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

تداوم خدمت‌رسانی موکب احمدبن موسی (ع) تا ۲۷ شهریور

مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه طبخ غذا در این موکب از 18 شهریورماه آغاز شده است، گفت: هم‌اکنون ۵۰ نفر در بخش آشپزخانه این كمیته فعالیت می‌كنند تا ٢٧ شهریورماه ارائه خدمات ادامه دارد.

موکب احمدبن موسی(ع)، کربلابه گزارش ایکنا از فارس، محمد عاشوری، مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) امروز، 20 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار این موکب بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا گفت: نیاز بود كه امكانات رفاهی ویژه همه كمیته‌ها ذیل این كمیته تأمین و در دستور كار قرار بگیرد.

وی با بیان اینكه توسط ٥ دستگاه تریلی همه امكانات مورد نیاز از ١١ شهریورماه به محل موكب انتقال داده شد، افزود: از ٢٩ مردادماه هم گروه تأسیسات با عزیمت به شهر كربلا شروع به اقدامات زیرساختی كرد.

عاشوری با تصریح اینکه زیرساختها شامل ٤ چادر اسلكتی بزرگ و چند چادر كوچك به ظرفیت اسكان ٧ هزار نفر، گفت: هم‌اینک زیرساخت‌ها از جمله چادرها، سرویس‌ها‌ی بهداشتی، حمام و ...آماده شده است.

وی همچنین از آمادگی همه كمیته‌ها برای خدمات رسانی به زائران خبر داد و گفت: اصلی‌ترین كار كمیته پشتیبانی طبخ غذا بین زائران است كه از ١٨ شهریور با ظرفیت طبخ روزانه سه هزار پرس غذا آغاز شده است.

مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه ۵۰ نفر در بخش آشپزخانه این كمیته فعالیت می‌كنند تا ٢٧ شهریورماه ارائه خدمات آن‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: اگرچه گرمای هوا طاقت فرساست اما خادمان امام حسین(ع) عاشقانه در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha