خدمات‌رسانی ۱۰ موکب کانون‌های مساجد سمنان به زائران اربعین
کد خبر: 4084102
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

خدمات‌رسانی ۱۰ موکب کانون‌های مساجد سمنان به زائران اربعین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان از خدمات‌رسانی ۱۰ موکب از کانون‌های فرهنگی ـ هنری این استان به زائرین حسینی خبر داد.

خدمات‌رسانی 10 موکب کانون‌‌های مساجد سمنانی به زائران اربعین

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ، امروز 17 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و اهمیت اجتماع بزرگ اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی همایشی بزرگ از اقتدار اسلام در جهان است که ارادتمندان به آستان مقدس امام حسین(ع) از نقاط مختلف جهان در این مراسم باشکوه حضور دارند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به زائرین اهل بیت(ع) به ویژه زائرین کربلای معلی افتخار بزرگی است که مردم ایران اسلامی به خوبی از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

موسوی از برنامه‌ها و خدمات مختلف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در ایام اربعین حسینی خبر داد و افزود: ۱۰ موکب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان به زائرین حسینی در داخل و خارج از کشور خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های ـ فرهنگی هنری مساجد استان سمنان یادآور شد: موکب سیار رسانه‌ای کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان نیز با اعزام نیرو در نجف و کربلا به زائرین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha