برپایی 12 موکب‌ در اسدآباد برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی
کد خبر: 4083168
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

برپایی 12 موکب‌ در اسدآباد برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد از برپایی ۱۲ موکب برای خدمت‌‌رسانی به زائران حسینی خبر داد و گفت: برپایی مردمی موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران حسینی یکی از دستاوردهای ایام اربعین است.

جلال زارع معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآبادجلال زارع، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: برپایی مردمی موکب‌‌های خدمت‌رسانی به زائران حسینی از دستاوردهای ایام اربعین است.

وی با بیان اینکه تمام امور در ایستگاه‌های صلواتی به همت خود مردم انجام می‌شود، ادامه داد: تنظیم بازار از اقدامات پیش‌بینی شده در این ایام است و با کسانی که بخواهند از ورود زائران سوءاستفاده کرده و قصد گران‌فروشی و یا کم‌فروشی داشته باشند برخورد می‌شود.

زارع با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از عبور زمینی زائران حسینی به مرزهای خسروی و مهران از مسیر اسدآباد انجام می‌شود، ادامه داد: نیروهای اضطراری همچون پزشکی قانونی، هلال احمر، اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان در این ایام هماهنگ شده و آماده خدمات‌رسانی هستند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد از برپایی ۱۲ موکب برای خدمت‌‌رسانی به زائران حسینی خبر داد و افزود: شش عدد از موکب‌ها برای مسیر رفت پیش‌بینی شده و شش موکب هم برای مسیر برگشت در نظر گرفته شده است. موکب سردار شهید قهاری سعید هم برای مسیر رفت و هم مسیر ‌برگشت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دو موکب ویژه بانوان برای خدمت‌رسانی تخصصی به بانوان برپا می‌شود، این حرکت برای اولین بار در استان انجام می‌شود. اولین موکب ویژه بانوان موکب حضرت علی‌اصغر(ع) است که در مسیر رفت در پارک ملت مستقر می‌شود. دومین موکب ویژه بانوان موکب هیئت شهدای گمنام است که در مسیر برگشت در خدمت زائران هستند.

زارع از برپایی موکب ویژه دانشجویان و فعالان فرهنگی خبر داد و گفت: این موکب خدمت‌رسانی در مسیر برگشت روبروی بیمارستان سابقه امیرالمؤمنین(ع) بر پا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد در پایان اظهار کرد: امسال با اقدامات انجام شده در پی خدمت‌رسانی خوبی به زائران اربعین حسینی هستیم.

انتهای پیام
captcha