هشدار اسماعیل هنیه نسبت به تلاش صهیونیست‌ها برای نفوذ در منطقه
کد خبر: 4081317
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

هشدار اسماعیل هنیه نسبت به تلاش صهیونیست‌ها برای نفوذ در منطقه

رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با رئیس حزب سعادت ترکیه در استانبول نسبت به تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای نفوذ در منطقه هشدار داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فلسطین آنلاین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با «تمل کاراملا اوغلو»، رئیس حزب سعادت ترکیه در استانبول نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی و تشکیل ائتلاف‌های سیاسی و امنیتی به منظور نابودی حقوق و آینده امت و ملت‌های منطقه هشدار داد.

اسماعیل هنیه در این دیدار، رئیس حزب سعادت ترکیه را در جریان آخرین تحولات فلسطین به ویژه شهر قدس، تجاوزات و جنایات روزافزون صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی، حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، ادامه محاصره غزه و رنج و محنت‌های آوارگان فلسطینی در دیگر کشورها قرار داد.

وی همچنین به تشریح جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه در جریان درگیری‌های 3 روزه اخیر و بمباران وحشیانه خانه‌های فلسطینیان که به شهادت دهها زن و کودک منجر شد، پرداخت.

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تقدیر از موضع ثابت حزب سعادت ترکیه در حمایت از قضیه فلسطین در تمام عرصه‌ها نسبت تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای نفوذ به منطقه و تشکیل ائتلاف‌های سیاسی و امنیتی هشدار داد.

انتهای پیام
captcha