گردهمایی رسیدگی به مشکلات قاریان عراقی در بغداد + عکس
کد خبر: 4081299
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

گردهمایی رسیدگی به مشکلات قاریان عراقی در بغداد + عکس

مرکز تلاوت و ترتیل دارالقرآن الکریم وابسته به حرم حسینی از برگزاری گردهمایی ویژه قاریان عراقی منطقه «رصافه» بغداد به منظور رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آنان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حسینی، مرکز تلاوت و ترتیل دارالقرآن آستان حسینی، همایش قاریان منطقه «رصافه» در بغداد برگزار کرد. این همایش در مسجد جامع حضرت زهرا(س) در شهرک صدر بغداد برگزار شد.

«میثم التمار»، مسئول مرکز تلاوت و ترتیل دارالقرآن آستان حسینی درباره برگزاری این مراسم گفت: در چارچوب طرح این مرکز که هدف آن سهولت دسترسی به  همه قاریان عراق و رسیدگی به امور آن‌هاست، همایش قاریان بغداد منطقه رصافه برگزار شد.

به گفته وی این همایش شاهد حضور گسترده قاریان، اتحادیه‌ها و مؤسسات قرآنی بود که در آن مسائل و موانع پیش‌روی قاریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

التمار افزود: یکی از اهداف این همایش رسیدگی به مسائل مرتبط به قاریان عراقی از سوی دارالقرآن کریم و افزایش سطح دانش و مهارت آنهاست، این اقدام از طریق تدوین طرح‌های اساسی صورت خواهد گرفت و با اجرای این طرح‌ها، مهارت‌های قاریان عراقی افزایش یافته و در ردیف قاریان جهانی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha