عضویت حافظان قرآن روستای «سوها» در صندوق هنر
کد خبر: 4081189
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
در راستای سفر استانی وزیر ارشاد به استان اردبیل روی داد

عضویت حافظان قرآن روستای «سوها» در صندوق هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سفر استانی به اردبیل، در میان اهالی روستای قرآنی سوها حضور پیدا کرده بود با تاکید بر حمایت این وزارتخانه گفت: تمامی حافظان و قاریان قرآن روستای «سوها» عضو صندوق اعتباری هنر می‌شوند.

روستای سوهابه گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در جدیدترین سفر استانی خود به عنوان نماینده هیئت دولت به استان اردبیل سفر کرده است در ادامه برنامه سفر یک روزه خود در روستای قرآنی «سوها» از توابع شهرستان نمین در میان قاریان و حافظان قرآن این روستا حضور پیدا کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار با تاکید بر حمایت وزارت فرهنگ از فعالان قرآنی گفت: تمامی حافظان و قاریان قرآن روستای سوها عضو صندوق اعتباری هنر خواهند شد تا از خدمات این صندوق بهرهمند شوند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سراسر نقاط اردبیل افتخار دلباختگی مکتب اهل بیت و امام حسین(ع) را دارد، گفت: روستای سوها به خاطر بهرهمندی از ده‌ها حافظ و قاری قرآن روستایی ویژه به حساب می‌آید.

وزیر فرهنگ در این دیدار، درباره درخواست ثبت روستای سوها به عنوان روستای قرآنی گفت: این مسئله از وظایف شورای فرهنگ عمومی کشور است و حتما در این زمینه حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد. بنای ما در دولت انقلابی حضور در همه نقاط کشور و آشنایی با چالش‌ها و مشکلات نقاط مختلف از نزدیک است.

انتهای پیام
captcha