آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ارائه خدمات به زائران اربعین
کد خبر: 4080104
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ارائه خدمات به زائران اربعین

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با اشاره به پیش‌بینی میزبانی استان از بیش از 20 هزار زائر اربعین حسینی از آمادگی حداکثری در ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد.

نشست دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، فریدون عبدالملکی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان امروز، یکم شهریورماه در هشتمین جلسه ستاد تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی، ضمن تبریک روزهای پزشک و داروساز اظهار کرد: با توجه به میزبانی استان فرهنگی کردستان از زائران اربعین حسینی، پیش‌بینی می‌شود بیش از 20 هزار نفر از این عزیزان میهمان استان کردستان باشند که لازم است خدمات پزشکی، بهداشتی، فوریتی و دارویی کامل برای آنان مهیا و فراهم شده باشد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تمام امکانات، فضاها و تجهیزات مرتبط با سلامت در دانشگاه در جهت ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به زائران گرانقدر بسیج شده و آمادگی حداکثری ایجاد شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران معاونت غذا و دارو در اجرای موفق طرح دارویاری تأکید کرد: ما حصل تلاش‌های همه ما باید رفع کمبودهای دارویی و از بین بردن نگرانی‌های بیماران در خصوص تهیه دارو و تجهیزات پزشکی باشد.

وی بر سامان دادن به تجهیزات و ملزومات پزشکی در کنار اجرای طرح دارویاری اشاره کرد و یادآور شد: لازم است با آموزش صنوف مرتبط با این قبیل تجهیزات، زمینه ثبت نام آنان در سامانه (IMED اداره کل تجهیزات پزشکی ایران) را فراهم و مشکلات را کاهش داد.

انتهای پیام
captcha