«آخرین منزل» دوباره روی صحنه می‌رود
کد خبر: 4079307
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

«آخرین منزل» دوباره روی صحنه می‌رود

نمایش مذهبی «آخرین منزل» برای دومین بار در پردیس تئاتر تهران از فردا 31 مرداد روی صحنه خواهد رفت.

مهدی مقیمی اسفندآبادی، کارگردان تئاتر در گفت‌و‌گو با ایکنا، پیرامون نمایش جدید خود گفت: تئاتر مذهبی «آخرین منزل» برای دومین بار در پردیس تئاتر تهران از فردا 31 مرداد روی صحنه خواهد رفت. این کار به مدت پنج شب اجرا خواهد شد. این نمایش برای نخستین بار  اوایل مرداد در فرهنگسرای گلستان اجرا شده بود.

وی افزود: «آخرین منزل» کاری مشترک از گروه فرهنگی و هنری تئاتر خاک و پردیس تئاتر تهران به مناسبت ایام محرم است. این نمایش را علاوه بر کارگردانی، نویسندگی هم کرده‌ام البته در کارگردانی محسن صفری نیز با من همکاری داشته‌ است.

این کارگردان ادامه داد: برای اجرا کردن این نمایش سه ماه تمرین داشتیم.  این تئاتر به دلیل مهجوریتی که کارهای دینی دارند به صورت رایگان روی صحنه می‌رود البته برای این نمایش هیچگاه منافع مالی را در نظر نداشته‌ایم ولی نمی‌توان کتمان کرد که بودن بودجه کافی به رشد کیفی کار کمک می‌کند.

مقیمی تصریح کرد: در «آخرین منزل» تلاش کردیم تا به اتفاقاتی که پس از عاشورا رخ داده توجه داشته باشیم، چون در اکثر کارهای نمایشی تنها به ده روز ابتدایی کاه محرم توجه می‌شود و کمتر به اتفاقات روی داده در پس از عاشورا توجه می‌شود. این نمایش تلاش دارد به این خواسته دست یابد.

علی آقاپور، الهام روزبهانی، وحید ایمانی، آرزو صدایی‌آذر، سما مقیمی، علی‌رضا تاجیک، تینا حسن‌خانی، سمیه سلمانی، سیاوش نظری، کیمیا یعقوبی، شهلا احمدیان، ایمان حاجی‌خانیان، بشرا ابراهیمی، سنا مقیمی، ثنا کوهی، شهاب گلی، مهسا گلرخ، سمیرا رحمتی، کیمیا خاشعی، سوگند عرب کوهسار، محدثه کفاش و پرستو تنید فام در این تئاتر بازی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha