زائران اربعین از کوله و کفش مناسب استفاده کنند
کد خبر: 4079004
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

زائران اربعین از کوله و کفش مناسب استفاده کنند

دبیر ستاد اربعین استان قزوین گفت: به دلیل اینکه در فصل تابستان هستیم زائران برای اعزام به پیاده‌روی اربعین از کوله و کفش مناسب استفاده کنند تا مسیر پیاده‌روی را راحت‌تر طی کنند و دچار گرمازدگی نشوند.

پیاده روی اربعین

محمد خورشیدی، دبیر ستاد اربعین استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: تمامی زائران در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و برای اعزام گذرنامه، کارت واکسیناسیون و کارت شناسایی به همراه داشته باشد.

وی افزود: به دلیل اینکه در فصل تابستان هستیم زائران محترم برای اعزام به پیاده‌روی اربعین سیدالشهدا(ع) از کوله و کفش مناسب استفاده کنند تا مسیر پیاده‌روی را راحت‌تر طی کنند و دچار گرمازدگی نشوند.

دبیر ستاد اربعین استان قزوین تأکید کرد: همچنین با توجه به گرمای هوا زائرین پیاده‌روی وسایل دیگری نظیر کلاه، عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: زائران توجه کنند که وسایل سنگین و زیاد با خود همراه نداشته باشند زیرا هر چقدر که کوله آنان سبک‌تر باشد طی کردن مسیر آسان‌تر خواهد بود.

خورشیدی در پایان گفت: مواکب قزوین در ۴ قرارگاه از جمله کربلا، نجف مسیر نجف تا کربلا و در شهر مصیب خدمت‌رسانی خواهند کرد و نیاز نیست که زائرین آب و غذا با خود همراه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha