اتخاذ تدابير پلیس برای برقراری امنیت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان
کد خبر: 4077020
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

اتخاذ تدابير پلیس برای برقراری امنیت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان

فرمانده انتظامي استان با اشاره به تمهیدات پلیس در روز یازدهم محرم گفت: تدابير و برنامه‌ريزی لازم برای برقراری نظم و امنیت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان از سوی پلیس اندیشیده شده است.

پلیس

به گزارش ایکنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان، صبح امروز ۱۸ مرداد، در کمیسیون عملیات انتظامی استان زنجان با تسلیت ایام شهادت سالار و سرور شهیدان اباعبدالحسین(ع) و یاران با وفایش، اظهاررکرد: فرماندهی انتظامی استان زنجان از اول محرم با تمهیدات انتظامی و ترافیکی با برگزاری جلسات با هیئت امنای مساجد و تکایا برنامه‌ریزی لازم را انجام تا عزاداری‌ها در نظم و امنیت کامل برگزار شود.

وی با اشاره به حضور هزاران نفری عزاداران در دسته زینبیه اعظم زنجان، تصریح کرد: حضور جمعیت نیم میلیونی در این دسته عزاداری حساسیت ماموریت پلیس را دو چندان می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در یازدهم محرم دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان هر ساله پرشکوه‌تر از سال‌های پيش برگزار می‌شود و خيل عظيمی از عاشقان امام حسين(ع) از اقصی نقاط کشور و منطقه در آن شرکت می‌كنند.

سردار طراقیه تصریح کرد: در راستای برقراری كامل نظم و امنيت ترافيكي و انتظامي اين مراسم، فرماندهی انتظامی استان با برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولان هئيت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان تدابير و برنامه‌ريزی لازم را برای برقراری نظم و امنیت و برگزاری باشکوه این عزاداری انجام داده است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان با به‌کارگیری حداکثر توان خود حركت اين دسته عظيم را پشتيبانی كرده و با اجرای طرح‌های انتظامی و ترافيكی به مردم و عزاداران خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: كاركنان انتظامی استان زنجان از ساعت‌ها قبل در مسيرهای حركت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مستقر شده و از عزاداران نیز درخواست داریم پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت محوله یاری کنند.

انتهای پیام
captcha