اطلاعیه جذب حامی کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج
کد خبر: 4076991
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

اطلاعیه جذب حامی کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای مساعدت و توانمندسازی خانواده‌های ایتام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

جذب حامی در کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج شامگاه، 17 مردادماه در راستای مساعدت و توانمندسازی خانواده‌های ایتام، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تقدیر و تشکر از همه خیرین و نیکوکارانی که از ابتدای سال‌جاری عنایت داشتند و کفالت یک یا چند یتیم را عهده دار و ماهیانه مبلغی از ۲۰ تا ۱۰۰هزار تومان به حساب آنان واریز کردند به اطلاع می‌رساند: کمیته امداد منطقه یک از ابتدای سال تاکنون با مساعدت شما بزرگواران تعداد ۱۳۶حامی به حامیان خود اضافه کرد و ان‌شاءالله سایر عزیزانی که قصد کفالت از ایتام و محسنین را دارند، می‌توانند با ارسال کد ملی، تاریخ تولد براساس روز، ماه و سال خود و همچنین آدرس و شماره همراه خود و مبلغ پیشنهادی ماهیانه به یک یا چند یتیم و ارسال پیامک بر روی شماره همراه 09171451619 نسبت به ثبت‌نام برای حمایت از ایتام و محسنین اقدام کنند.

یقیناً این مساعدت خیر دنیا و آخرت برای شما و بهترین باقیات و صالحات است. از همه مخاطبین بزرگواری که این پیام برایشان ارسال می‌شود، تقاضامندیم در حد امکان برای دوستان و بستگان خود به اشتراک بگذارند که ان‌شاءالله قلب امام عصر(عج) از این حرکت خیرخواهانه ما راضی و خشنود شود.

انتهای پیام
captcha