همنوایی مردم لرستان با طفل شش ماهه کربلا 
کد خبر: 4076030
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

همنوایی مردم لرستان با طفل شش ماهه کربلا 

مردم لرستان همزمان با سراسر کشور با طفل شش ماهه کربلا حضرت علی‌اصغر(ع) همنوا شدند.

همنوایی مردم لرستان با طفل ۶ ماهه کربلا به گزارش ایکنا از لرستان، مردم استان لرستان مانند دیگر استان‌های کشور امروز، ۱۴ مرداد در مصلی‌های نمازجمعه و حسینیه‌ها و بقاع متبرکه گردهم آمدند تا بار دیگر ارادت خود را به طفل شش ماهه کربلا نشان دهند. 

مادران به  همراه کودکان شیرخوار خود که ملبس به لباس‌های سفید، سیاه، سبز و سربند‌هایی با اسماء اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بودند در اجتماع شیرخوارگان حسینی شرکت کردند.

ندای «لبیک یا حسین» مادران با نجوای شیرخوارگان در هم آمیخته و صحنه‌ای پر از عشق، شور و حسرت ایجاد شد.

این مراسم در مرکز استان در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد و قرائت قرآن، سخنرانی، مداحی و گهواره ‌گردانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین، در شهرستان دورود این همایش در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دورود، در معمولان در مسجد المهدی مصلی نماز جمعه معمولان، در بروجرد در مصلی امام خمینی(ره)، در پلدختر در مؤسسه قرآنی تبیان در خیابان سلمان فارسی جنوبی و در ازنا نیز در مصلی امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

همچنین همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در حسینیه باب‌الحوائج اشترینان، مسجد امام حسین(ع) مؤمن‌آباد، مصلی المهدی نورآباد، سالن شهدای صالحین بسیج در میدان معلم چالانچولان، مسجد امیر المومنین(ع) رومشکان، مقبره شهدای گمنام در میدان امام حسین(ع) الیگودرز، جایگاه هیئت حضرت ابوالفضل(ع) خیابان امام خمینی(ره) الشتر، مصلی نماز جمعه زاغه، مصلی نماز جمعه کوهدشت و مصلی امام خمینی(ره) سپیددشت برگزار  شد.

انتهای پیام
captcha