خانه مطبوعات برای ادامه فعالیت‌های خود هدف‌گذاری کند
کد خبر: 4076025
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

خانه مطبوعات برای ادامه فعالیت‌های خود هدف‌گذاری کند

استاندار لرستان با بیان اینکه اصحاب رسانه ظرفیت مهمی در راستای توسعه استان هستند، گفت: خانه مطبوعات استان نهادی فعال در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی است که باید برای ادامه فعالیت‌های خود هدف‌گذاری کند و نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان پنج‌شنبه، ۱۳ مرداد در دیدار با اعضای خانه مطبوعات لرستان، اظهار کرد: تأسیس نهادها از تجربیات مهم بشری است و یکی از اقدامات مهم جوامع پیشرفته در مسیر توسعه و برقراری ارتباط میان حاکمیت و مردم تأسیس نهادهاست.

وی افزود: تأسیس نهادها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار کسب تجربیات با دشواری‌هایی نیز همراه بوده و تأسیس خانه مطبوعات از تجربه‌های اثرگذاری به‌شمار می‌رود که در مسیر خدمت و توسعه گام برداشته است.

زیویار ادامه داد: ایجاد ساز و کاری نظام‌مند برای ساماندهی به رسالت خانه مطبوعات و به تبع آن آموزش نیروی کار با دانش از مهمترین نکات بوده که لازم است به آن توجه ویژه شود.

استاندار لرستان افزود: خانه مطبوعات استان نهادی فعال در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی است که باید برای ادامه فعالیت‌های خود هدف‌گذاری کند و نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشد.

زیویار با بیان اینکه بسیار مهم است که در کنار اطلاع‌رسانی و تبیین خدمات دولت، نقد منصفانه در جهت رفع مشکلات نیز صورت پذیرد و رویکردمان کمک به استان و برطرف کردن نقص‌های موجود باشد، اضافه کرد: خانه مطبوعات و اصحاب رسانه استان در جایگاهی حضور دارند که می‌توان گفت صدای مردم بوده و حلقه ارتباط با مسئولان هستند از این‌رو نقش مهمی در توسعه استان ایفا می‌کنند.

استاندار لرستان تأکید کرد: همه ما موظف هستیم در هر جایگاهی که حضور داریم نسبت به انجام وظایف خود تلاش کرده و در این راه باید حرمت و احترام همه اقشار جامعه حفظ شود.

زیویار با بیان اینکه اصحاب رسانه ظرفیت مهمی در راستای توسعه استان هستند، گفت: لازم است مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران شناسایی شده و در جهت رفع آ‌نها اقدام شود و خانه مطبوعات به عنوان متولی این قشر زحمت‌کش نسبت به تکریم همه خبرنگاران اقدام و مشکلات را با هدف رفع آنها انعکاس دهد.

انتهای پیام
captcha