محرم بهترین فرصت برای پرداختن به معانی اعتقادی است
کد خبر: 4075912
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه:

محرم بهترین فرصت برای پرداختن به معانی اعتقادی است

نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: ایام محرم بهترین فرصت برای پرداختن به معانی اعتقادی خودمان و واقعه بزرگ عاشورا و رشادت‌هایی است که امام حسین(ع) برای این انقلاب و اسلام انجام دادند.

حجت الاسلام رئیسی نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحمید رئیسی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه، امروز، 13 مردادماه، در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در منطقه یکم دریایی صاحب‌الزمان(عج) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایام محرم بهترین فرصت است که به معانی اعتقادی خودمان و واقعه بزرگ عاشورا و رشادت‌هایی که امام حسین(ع) برای این انقلاب و اسلام انجام دادند بپردازیم و عمر خود را در این راه صرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه زیارت‌ها، ادعیه و جریان‌های زیادی هستند که در مورد قیام امام حسین(ع) می‌توان به آن‌ها رجوع کرد و درس‌های پندآموزی از آن‌ها گرفت، افزود: توفیق حضور در اربعین حسینی و قرائت این زیارت از نشانه‌های یک فرد مؤمن است.

رئیسی با اشاره به تفسیر غلط آیات قرآن توسط دشمنان اسلام بین مردم، عنوان کرد: امروزه دشمنان ما میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا انقلاب را همان‌گونه که خودشان می‌خواهند به تفسیر غلط به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا جامعه و دنیا را به تفسیر و رأی غلط خودشان شکل بدهند و منافقین نیز می‌خواهند قرآن را تحریف کنند و به خورد مردم بدهند، به قرآن نگاه کمونیستی دارند.

یادآور می‌شود؛ مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) همراه با مدیحه‌سرایی «کربلایی علی کارگر» و «اسماعیل محرابی» در منطقه یکم دریایی صاحب‌الزمان(عج) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha