انتشاری دیگر از جهاد دانشگاهی اردبیل
کد خبر: 4075591
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

انتشاری دیگر از جهاد دانشگاهی اردبیل

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «‏‫آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی: باز تعریف هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم» با رویکردی به حوزه علوم انسانی به ویژه مدیریت را منتشر کرد.

کتاب دنیای هوش مصنوعیبه گزارش ایکنا از اردبیل، انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «‏‫آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی باز تعریف هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم» با رویکردی به حوزه علوم انسانی به ویژه مدیریت را منتشر کرد.

این کتاب توسط «جوردی کانالز و فرانز هیوکمپ» در سال 2020 در کالج کسب و کار IESEدانشگاه ناوارا اسپانیا، نگارش یافته و توسط دکتر صمد رحیمی‌ اقدم، دکتر محمدرضا فیضی‌درخشی و سکینه نوبختی از اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز ترجمه شده است.

کتاب «آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی» را می‌توان جرقه‌ای در دنیای تاریک و پر ابهام مدیریت دانست که با نگاه به آینده و روند تحولات فناوری و ورود به دنیای هوش مصنوعی، ذهن خوانندگانش را نسبت به وضع موجود مدیریت به چالش کشیده و چشم‌اندازی نوین به استفاده و بهره‌برداری از هوش مصنوعی برای بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های مدیریتی باز می‌کند.

در این اثر نیز تلاش مترجمین حفظ و بازسازی همان فضا و احساس مطالعه متن انگلیسی بوده است چرا که هوش مصنوعی در ایران نوپاست؛ آن‌قدر نوپا که نه‌تنها در دنیای مدیریت و سازمان، بلکه در محافل آکادمیک دانشگاهی هم جایگاه روشن و کاربردی خود را نیافته است.

مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی و مدیریت، ماهیت متغیر شرکت ها و مدیریت کل، توسعه رهبری و مدیریت استعداد در عصر هوش مصنوعی و برخی چالش‌های اصلی میان رشته‌ای مدیریتی موضوعات اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند که امید می‌رود بتواند در آگاهی بخشی و تغییر نگرش مدیران به مقوله مدیریت و آینده مدیریت و استفاده از ابزارهای فناورانه در راستای بهبود کارایی و اثربخشی اقدامات مدیریت موثر واقع شود.

گفتنی است؛ کتاب «آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی» 272 صفحه ای، در 4 بخش و 11 فصل ترجمه شده است و به قیمت 700000 ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha