کتاب آمیب‌های آزادزی پاتوژن منتشر شد
کد خبر: 4078482
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

کتاب آمیب‌های آزادزی پاتوژن منتشر شد

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «آمیب‌های آزادزی پاتوژن: روش‌های کشت و شناسایی» با رویکردی به حوزه علوم پایه به ویژه انگل شناسی و زیست شناسی- میکروبیولوژی را منتشر کرد.

کتاب آمیب‌های آزادزی پاتوژنبه گزارش ایکنا از اردبیل، انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «آمیب‌های آزادزی پاتوژن: روش‌های کشت و شناسایی» با رویکردی به حوزه علوم پایه به ویژه انگل شناسی و زیست شناسی- میکروبیولوژی را منتشر کرد.

این کتاب توسط دکتر محمدتقی احدی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و پریا علی‌خیاوی در 2 فصل و 104 صفحه رشته تحریر درآمده است.                                                                                                              

در کتاب «آمیب‌های آزادزی پاتوژن» سعی شده آمیب‌های آزادزی که گستردگی زیادی در طبیعت دارند و می‌توانند بیماری های خطرناک و مرگباری از جمله آنسفالیت گرانولوماتوز آمیبی، کراتیت آمیبی مزمن و بیماری های پوستی در انسان ایجاد کنند، به طور کامل همراه با تصاویر متعدد معرفی گردند و نحوه تهیه محیط کشت مناسب برای این آمیب ها و روش‌های فیلتراسیون و شناسایی این تک یاخته ها به طور کامل و جامع شرح داده شود و این کتاب به قیمت 500 هزار ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha