منتظران ظهور با فرهنگ عاشورا به بالندگی می‌رسند
کد خبر: 4075479
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

منتظران ظهور با فرهنگ عاشورا به بالندگی می‌رسند

حجت‌الاسلام وزیرزاده، سخنران مراسم سوگواری ایام محرم در مهریز با بیان اینکه منتظران ظهور با فرهنگ عاشورا به شکوفایی و بالندگی می‌رسند،‌گفت: یک منتظر واقعی، ابتدا دین‌شناسی، عقاید و باورهای دینی و احکام اسلامی را فرا می‌گیرد.

محمدهاشم وزیرزاده، سخنران مراسم محرم در مهریز

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمدهاشم وزیرزاده، سخنران مراسم سوگواری ایام محرم، شب گذشته در مراسمی که به همت هیئت روضه الشهدا مسجد جامع ولیعصر (عج) شهرستان مهریز برگزار شد اظهار کرد: عده‌ای عنوان می‌کردند زبان دنیا را می‌دانیم بنابراین در برابر خباثت‌های دشمن مماشات می‌کردند و نتیجه، چند برابر شدن تحریم‌ها بود، این افراد در مکتب اباعبدالله رشد نکرده‌اند زیرا در مکتب ولی خدا، خون می‌دهیم، سر می‌دهیم اما تن به ذلت نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اهمیت نیت و عمل انسان تأکید کرد: امام زمان از ما وفای به عهد می‌خواهد، اینکه در لحظه لحظه زندگی و در گفتار و کردار، او را یاری دهیم.پ

وزیرزاده با بیان اینکه ما در بین الطلوعین ظهور قرار داریم عنوان کرد: به فرموده علامه حسن زاده عاملی(ره)، در دوره ظهور صغرا قرار داریم و منتظر ظهور کبری هستیم و لذا باید سوال کرد آیا برای ظهور امام زمان خود را آماده کرده‌ایم.

این سخنران مراسم بیان کرد: برخی‌ها به دنبال رشد در مادیات هستند و دین، لقلقه زبانشان شده است. یاران امام زمان در کوره عاشورا، آماده و مهیای ظهور می‌شوند. تولی، تبری و صبر بر بلاها و مشکلات را از فرهنگ عاشورا می‌آموزند و در امتحان‌های الهی سربلند می‌شوند.

وزیرزاده با اشاره به اینکه منتظران ظهور با فرهنگ عاشورا به شکوفایی و بالندگی می‌رسند اضافه کرد: یک منتظر واقعی، ابتدا در جهت دین‌شناسی، عقاید و باورهای دینی و احکام اسلامی را فرا می‌گیرد، بعد از آن دینداری می‌کند و از آن مهم‌تر، از دین خدا محافظت و مراقبت می‌کند.

انتهای پیام
captcha