دانشگاه و مکتب امام حسین(ع) به وسعت تاریخ است
کد خبر: 4075407
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار:

دانشگاه و مکتب امام حسین(ع) به وسعت تاریخ است

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار گفت: دانشگاه و مکتب امام حسین(ع) به وسعت تاریخ است که به همه جهانیان درس‌های زیادی آموخته است.

سپاه شهرستان چابهاربه گزارش ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد عبداللهی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار، 11 مردادماه در مراسم چهارمین روز محرم در جمع پاسداران گفت: باید اهداف و راه امام حسین(ع) را در جامعه پیاده کنیم.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار افزود: دشمن در اتاق فکرش دنبال این است که راه امام حسین(ع) را در جامعه نابود کند، اما نمی‌داند در مکتب حاج قاسم یاد گرفتیم که ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم.

وی بیان کرد: همانا با شهادت سیدالشهدا(ع) حرارتی بین قلوب مومنان خدا ایجاد می‌کند که هیچ گاه خاموش نخواهد شد؛ کم می‌شود ولی هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام عبداللهی اظهار کرد: دانشگاه و مکتب امام حسین(ع) به وسعت تاریخ است که به همه جهانیان درس‌های زیادی آموخته؛ درس‌هایی که در هیچ دانشگاه و مدرسه‌ای تدریس نشده است، از همین رو راه و منش سیدالشهدا(ع)، امروزه الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده جهان شده است.

انتهای پیام
captcha