اعلام برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم
کد خبر: 4074563
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

اعلام برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گلستان از اعلام ویژه برنامه‌های ستاد امر به معروف در دهه اول محرم با شعار ملت حسینی؛ مطالبه گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه در گلستان خبر داد.

قزوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، یاسر قزوهی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گلستان در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که امروز، ۸ مرداد در این ستاد برگزار شد، تصریح کرد: از آنجا که جوهره قیام سیدالشهدا(ع) مسئله امر به معروف و نهی از منکر بود، دهه اول ماه محرم الحرام به عنوان احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

دبیر ستاد امرو به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با شعار ملت حسینی؛ مطالبه گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه، برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های تبیین، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه پیش‌بینی کرده است.

قزوهی افزود: تببین جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، نشست در ادارات و حضور در مصلی های نماز جمعه، میثاق با شهیدان امر به معروف، دیدار با علما و روحانیون، اهدای خون، همایش دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها، تبیین نهضت حسینی، حاکمیت اسلام و نفی طاغوت، غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های ستاد در دهه امر به معروف و نهی از منکر در این ایام است.

 

انتهای پیام
captcha