تارنمای مداحی عالمانه «مقتل» رونمایی شد + فیلم
کد خبر: 4074354
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

تارنمای مداحی عالمانه «مقتل» رونمایی شد + فیلم

در آستانه ماه محرم با حضور منصور ارضی، مداح پیشکسوت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از تارنمای بین‌المللی «مقتل» رونمایی به عمل آمد.

سایت بین‌المللی «مقتل»

به گزارش ایکنا،‌ حسین محمدی‌فام، مداح اهل‌بیت(ع)، دکترای الهیات و معارف اسلامی و مدیر کانال مداحی عالمانه در پیامی ویدئویی آغاز به کار تارنمای بین‌المللی «مقتل» به نشانی maghtal.com را اعلام کرد.

محمدی‌فام در این ویدئو علاوه بر بیان اهداف و دغدغه‌های راه‌اندازی این پایگاه‌ اطلاع‌رسانی به معرفی و توضیح اجمالی قسمت‌های مختلف آن پرداخت و اظهار کرد: در گذشته کانال تلگرامی مداحی عالمانه فعال بود که در این کانال پست‌هایی با مضامین فضائل حضرات معصومین، منابع و مقاتل و ویدئوهایی از روضه‌های مستند و همین‌طور حکایات مرتبط با مصائب اهل‌بیت(ع) بارگذاری می‌شد و هدف از بارگذاری چنین مطالبی ارائه خوراک علمی به مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) بود.

مدیر کانال مداحی عالمانه در ادامه به انتقال محتوای این کانال به تارنمای بین‌المللی «مقتل» اشاره کرد و گفت: در این سایت مطالب به زبان‌های انگلیسی و عربی بارگذاری خواهد شد و در آستانه محرم با حضور استاد منصور ارضی از این سایت رونمایی شد و امیدواریم که محرم امسال مداحان بتوانند از محتوای سایت استفاده کنند.

به گفته محمدی‌فام تمامی بخش‌های این تارنما به‌ زودی تکمیل خواهد شد و حتماً از راهنمایی و اظهار نظر مداحان و علاقه‌مندان برای بهبود عملکرد سایت استفاده می‌شود.

محمدی‌فام علمی و مستند بودن مطالب، سادگی، کاربری آسان و دسترسی سریع به مطالب را از امتیازات مهم این تارنما دانست.

انتهای پیام
captcha