برگزاری ۲ هنرواره طنز کشوری در اردبیل
کد خبر: 4073502
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

برگزاری ۲ هنرواره طنز کشوری در اردبیل

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در تیرماه سال‌جاری ۲ مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» و «تماشاخانه سیار» در مناطق محروم استان برگزار شد.

هنروارهبه گزارش ایکنا از اردبیل، ملیحه ملک‌زاده، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، چهارم مردادماه، با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ کارگاه تخصصی و عمومی در مراکز کانون استان در حال اجرا است، اظهار کرد: در تیرماه سال‌جاری ۲ مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» و «تماشاخانه سیار» کانون جهت اجرای فعالیت در مناطق محروم و کم‌برخوردار برگزار شد.

وی افزود: شاهد توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های کودکان و نوجوانان بعد از کم‌رنگ شدن شرایط کرونایی هستیم.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، با بیان اینکه جای خالی «موزه کودک» بیش‌ از پیش در استان احساس می‌شود، بر لزوم ایجاد موزه و مراکز فرهنگی هنری تخصصی در دو منطقه‌ شهری سینا و سلمان‌آباد اردبیل با هدف اجرای عدالت فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط مسئولان ذیربط تاکید کرد.

ملک‌زاده ادامه داد: کانون پرورش فکری با ارائه‌ مفاهیم تربیتی و اخلاقی نقش تأثیرگذاری در حوزه فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه دارد.

وی با اشاره به استقبال بچه‌ها و خانواده‌هایشان از برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون، از تداوم حضور این کاروان‌های فرهنگی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و آموزنده در مناطق محروم خبر داد.

انتهای پیام
captcha