بهمن‌ماه؛ زمان برگزاری کنگره ملی «ماه غریبستان» در لرستان
کد خبر: 4073402
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

بهمن‌ماه؛ زمان برگزاری کنگره ملی «ماه غریبستان» در لرستان

کنگره ملی فرهنگی، هنری «ماه غریبستان» در بخش‌های ادبی، هنری، علمی، پژوهشی و مجازی، بهمن‌ماه امسال در لرستان برگزار خواهد شد.

کنگره ملی ماه غریبستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کنگره ملی فرهنگی، هنری «ماه غریبستان» در بخش‌های ادبی، هنری، علمی، پژوهشی و مجازی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بهمن‌ماه امسال، برگزار خواهد شد.

در این کنگره ملی، آثار نویسندگان، پژوهشگران و روزنامه‌نگاران که ذیل مؤلفه‌ها و شاخص‌های سبک زندگی در فرهنگ علوی، تألیف، تدوین و ترجمه شده یا در قالب یادداشت مطبوعاتی، منتشر شده باشند پذیرش و داوری می‌شوند.

محورهای موضوعی برای ارسال آثار عبارت از حجاب، عفاف، ایثار، شهادت، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و خانواده، فرهنگ ولایت‌مداری بازآفرینی هنری با تکیه بر نهج‌البلاغه، زمینه‌سازی برای حاکمیت ارزش‌های علوی در سطح جامعه، فرهنگ امام علی(ع)‌ محور وحدت اسلامی، حاکمیت و سیاست در سیره علوی، خانواده برتر در بیان و سیره امام علی(ع)، هنر در سیره امام علی(ع)، بازشناسی عرفان ناب علوی از عرفان‌های نوظهور و شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی از منظر امام علی(ع) و امام علی(ع) در شعر و ادبیات فارسی هستند.

کمیته کتاب و مطبوعات کنگره ملی فرهنگی، هنری «ماه غریبستان»، آثار نویسندگان، پژوهشگران و روزنامه‌نگاران را که در محورهای موضوعی مربوط به کنگره، تألیف، تدوین و ترجمه شده یا به‌صورت یادداشت مطبوعاتی، چاپ شده باشند، پذیرش و داوری می‌کند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‎توانند به تارنمای https://lorestan.farhang.gov.ir/fa/form0508 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09169700406 و 06633201794 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha