عزم جدی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه کارگری کرمان
کد خبر: 4071917
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

عزم جدی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه کارگری کرمان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: برای ریشه کن کردن اعتیاد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه کارگری عزم جدی داریم.

مجتبی مصباح مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجتبی مصباح، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه کاهش آسیب‌های اجتماعی که امروز، ۲۸ تیرماه در شرکت ذغال‌سنگ کرمان برگزار شد، بیان کرد: برای ریشه کن کردن آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه کارگری عزم جدی داریم.

وی با بیان اینکه تنش‌ها و فشارهای ناشی از اعتیاد در محیط‌های کارگری امری جدی و خطرساز است و باید به‌عنوان دغدغه مسئولان مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: از آنجا که بررسی وضعیت جامعه کارگری درخصوص اعتیاد وظیفه قانونی و انسانی است در این راستا اقدامات جدی صورت گرفته است.

مصباح با اشاره به تأثیرات مخرب اعتیاد بر بنیان خانواده‌ها، افزود: در راستای این موضوع با حفظ شأن کارگران دچار اعتیاد شده باید اقدامات جدی برای شناسایی، درمان و حمایت کارگران با برگزاری کلاس‌های آموزشی(مشکلات بعد از ترک مواد مخدر) انجام شود.

انتهای پیام
captcha