راه‌یابی هفت اثر به جشنواره تئاتر «اویان» اردبیل + فیلم
کد خبر: 4071765
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

راه‌یابی هفت اثر به جشنواره تئاتر «اویان» اردبیل + فیلم

هیات داوران جشنواره تئاتر خیابانی «اویان» اردبیل در نهایت هفت اثر را برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره برگزیدند.

تئاتربه گزارش ایکنا از اردبیل، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی اویان استان اردبیل به همت و همکاری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، موسسه فرهنگی و هنری فریاد کیمیای هنر و با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل، 27تیرماه در نگارخانه خطائی برگزار شد.

هیات بازبینی جشنواره استانی تئاتر خیابانی اویان روز پنجشنبه، ۲۳ تیرماه، طرح‌ها و متون نمایشی راه‌یافته به این جشنواره را اعلام کردند که «گمشده» به نویسندگی و کارگردانی حسن ملکی از اردبیل و «ترسه یول» به نویسندگی و کارگردانی شیرزاد عسگری از خلخال هستند.

همچنین؛ اندر احوالات تخم‌مرغ و خانواده‌اش، نوشته سلمان شفیعی از خلخال و محمد رزمی از پارس‌آباد، نوشدارو قبل از مرگ سهراب، نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی یاشار هاشمی از پارس‌آباد، ساز بی ساز، با نویسندگی و کارگردانی کاظم جهانگیرزاده از مشگین‌شهر، سوسموش لاله، به نویسندگی و کارگردانی بهمن محیطی از خلخال و من نمی‌خواهم آدم خوبی باشم، نوشته مجید حاتمی و با کارگردانی سینا نوروزی از اردبیل از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره هستند.

گفتنی است؛ در مجموع 20 طرح و متن نمایشی از شهرستان‌های گرمی، خلخال، بیله‌سوار، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و اردبیل به دبیرخانه جشنواره ارسال و اختتامیه این برنامه ۲۷ تیرماه در نگارخانه خطائی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha