سلسله همایش‌های «گوهر عفت» در امامزادگان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4070060
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

سلسله همایش‌های «گوهر عفت» در امامزادگان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: سلسله همایش‌های «گوهر عفت» همزمان با هفته حجاب و عفاف در امامزادگان اردبیل برگزار می‌شود.

مهدی ستوده مدیرکل اوقاف اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۲۰ تیرماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های حجاب و عفاف در اردبیل اظهار کرد: سلسله همایش‌های «گوهر عفت» همزمان با هفته حجاب و عفاف در امامزادگان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 6 ویژه برنامه با این عنوان همایش پیش بینی شده که در امامزاده‌های اردبیل برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: اولین برنامه به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در امامزاده صالح(ع) روز 20 تیرماه از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

ستوده اضافه کرد: دومین برنامه به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) در امامزاده سید صدرالدین(ع) روز 22 تیرماه ساعت 10 صبح و سومین برنامه به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در امامزاده مسیرزاده خانم(ع) روز 22 تیرماه از ساعت 17 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهارمین برنامه با حضور بسیجیان در امامزاده عبدالعزیز(ع) نیار روز 23 تیرماه از ساعت 11 صبح و پنجمین برنامه نیز به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در امامزاده حلیمه خاتم میر صالح(ع) روز 23 تیرماه ساعت 17 عصر برپا خواهد شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: ششمین برنامه نیز به همت این اداره کل در امامزاده حلیمه خاتون(ع) آقاباقر روز 25 تیرماه از ساعت 17 برگزار می‌شود.

ستوده عنوان کرد: از همه شهروندان دعوت می‌شود در این برنامه‌های فرهنگی حضور فعال داشته باشند و حضور برای عموم آزاد است و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و روشنگری در خصوص توطئه‌های دشمنان نسبت به مسئله حجاب و عفاف از مهمترین محورهای سخنرانی و تبیین در این برنامه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha